måndag 14 mars 2011

Livstecken!

Hej på er alla! Jag lever och har det bra även om jag inte hunnit uppdatera bloggen på länge...


Livstecken 1:

Idag firar vi vår älskade Edit som fyller 17 år - tänk vad tiden går!

Har suttit och tittat igenom våra album idag och är så enormt tacksam för allt vi fått vara med om och för våra tre fina barn - den bästa gåvan av alla!





Livstecken 2:

Snön smälter och solen värmer! Satt på trappan idag och njöt av värmen och läste trädgårdstidningar - oj vad mycket jag skulle vilja ta itu med bara snön smälter... sen vet jag ju att jag inte hinner och orkar med allt - men det är roligt att planera!







Livstecken 3:

Längtar till sommaren och sommarstugan! Hittade via nätet sju stycken fina pinnstolar från 50-talet för en billig peng. Blev så glad och nöjd och gissa vilken färg de är...? LJUSBLÅ! De ska ut till stugan så fort vi får båten i sjön! Kommer passa perfekt där.

Det var allt för den här gången! Hoppas ni alla har det bra och att ni också hinner njuta av vårvintern!




Kram Monika

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Peter hälsar och tackar för sinnesrobönen!
Han har sökt men inte hittat hela förrän nu. "Tack" säger han...

I dag är en solig vårdag. Livet återvänder. Vi får tro på framtiden igen. Hoppas du får många fina sköna stunder ute i vårsolens sken. Ha det gott - kram - Gunilla

MammaMia sa...

Att planera och fantisera är det roligaste med trädgården, sen kanske man får det förverkligat någon gång...
Grattis till pinnstolarna, vilket fynd!