torsdag 4 mars 2010

Solsken

Längtar efter sol och vår!
Blir då glad av denna solskens-utmärkelse som jag fick av Ingela!

The sunshine Blog Award is awarded to bloggers whose positivety and creativity inspire other in the blogworld. The rules for accepting the award are:

1. Put the logo on your blog or within your post,
2. Pass the award to 12 bloggers.
3. Link the nominees within your post.
4. Let them know they recieved this award by commenting their blog.
5. Share the love and link to the person from whom you recieved this award.

Jag i min tur sänder vidare denna utmärkelse till:

Mia - som inspirerade mig att börja blogga - tack!
Eva - en kär syster som skriver klurigt med eftertanke - tack!
Adina - som så personligt delar med sig av sitt liv - tack!
Mikaela - kusin som flyttat över viken vars blogg jag gärna besöker - tack!
Ulrika - en till kusin som bygger och lever baby-liv! Härligt att följa med - tack!
Mia - som skriver vackert om det svåraste och ger hopp om att livet trots allt kan gå vidare - tack!
Inger - Kunibo i förskingringen, roligt att trots avstånd få följa med vad som händer - tack!
Anna-Karin - pysslig vän och och kollega som delar med sig av sitt liv - tack!
Monica - en konstnärlig vän vars blogg jag gärna läser - tack!
Carina - en vän som jag önskar skulle återuppta sitt bloggande... - tack! :)

Jag nöjer mig så här, trots att det finns många andra trevliga och fina bloggar jag läser nu och då! Hoppas att ni alla blir glad av lite solsken!


5 kommentarer:

Mikaela sa...

Tack för allt solsken, det värmer! Sänder många varma kramar tillbaka till dig- du ska veta att du är en favoritblogg. Du skriver med eftertanke, vishet, värme, kärlek och du inspirerar mig på många sätt...man blir lugn av att läsa din blogg, det är som en andakt, att få ladda batterierna och för att inte tala om dina otroliga bilder - tack!

monica sa...

Tack för solskenet! Läser gärna din blogg, med eftertanke, värme och familjeliv!

a-k sa...

Tack så mycket! Ja, jag har ju sagt också tidigare hur mycket jag tycker om att läsa det du skriver! Du skriver precis det där som jag känner och tänker, men som jag själv sällan sätter ord på. Tack för det!

MammaMia sa...

Tack för solskenet, det värmde! Kram Mia

Cia sa...

Vaknade av solens varma strålar ;)